BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 22, 2010

cerita

hoihh. ever feel like you're on cloud 9 and smiling tetibe and non stopnye while watching korean dramas? or lebih dahsyat lagi menjerit2 "oh myyyyyy gosshh! sweet sialll! " sambil hentak2 kaki kat lantai. ape? tak pernah? eleh leh leh. tipuuuuu. tipuuuuu *sambil tolak2 bahu gaya super gedik*

it's normal. once you've watched korean drama, there's never ending to it. NYEHEHEHEH *gelak syaitonirrajim*

wallahweyh. memang addicted dowh bila tgk korea nih. sumpah tak tipu. yang laki pun sama jer. once dah tgk u'll become hooked. ;)

situasi saya di dalam kelas intro to mass media satu hari yang hening

saya: wuaaaarghh! ngantuknyeww *sambil gosok2 mata*
kawan: why? tido pukul bape semalam?
saya: kul 4 la babe. i tgk korea tuh. pergh, best gile dowh
kawan:OMGGG! cite ape? gua pun tgh layan korea nih
saya: ulang tgk BOF
kawan:OMGGG! i tgk tu jugak dowh. kim hyun joong tak nak macam hensem gila + sweet gila plak kan? aihh
saya: OMGGG! i pun suka dia gak. sweet gilaaaa!
kawan lelaki : OMGGGG! i pun tgh tgk tu jugak, okay? hahaha! bla bla bla
saya and kawan tadi: berpandangan but later on join jugak.

5 minit after habis discussion "erk, somehow i think macam keGAYan jer bunyi F bukan huruf sebenar tuh" hahahahah!

ok, pedulikan. cerita die best, nak buat macam mana. haha

tapi yang tak boleh bla adalah how super damn sweet the characters can be at times yang u akan rasa macam "aaaarghh! sweet gilaaaa! aku nak bf macam nih"
and "OMG! apesal kau tak dengan die? dahlah sweet gilaaaa! takpe second hero, i ada for you. ahh *fainted*

hmm, sounds sangat typical kan? yeah. semuanya pentipu. ada ke kesweetan macam nih lagi? aihh..

you curik my heart!! ARGHHH! i lebiu! ;)

*sambung tengok cerita beliau*